Marea Fizzyune sau mare intrebare

Acum cateva zile am primit un pachetel tare dubios: un mar verde, o sfera (bila) transparenta si un bilet „Marul in bula sau bula in mar?”. Le-am intors pe toate partile, le-am rasucit, m-am intrebat, am facut brainstorming cu familia, am pus poza pe Facebook, doar doar ma lumineaza cineva…Nimic! Copilul a spus: marul sigur este cel din Alba ca Zapada, dar care-i rostul bilei?

920880_599357620089363_1006541061_o

Reclama la ceva? Promovarea isteata a unui produs? Asta pare sa fie!

Timpul a trecut si am uitat (am niste zile horror la munca). Ieri a sunat la usa o domnisoara draguta spunandu-mi ca are ceva pentru mine. Avea in brate un bax de Tymbark si o punguta verde.

Tymbark Fizzy de mar verde, o bautura carbonatata si racoritoare. Si uite-asa am descoperit oarecum misterul bulei. Spun „oarecum” pentru ca nu stiu inca ce a facut Tymbark, a bagat marul in bula sau bula in mar? Tind sa cred ca a bagat bula in mar. Trebuie sa mai consum, ca sa pot da un raspuns corect.

O campanie interesanta si foarte haioasa (imaginati-va doar cum am rasucit pe toate partile marul, bila si biletul)!

2 comentarii

Din categoria Fără categorie

2 răspunsuri la „Marea Fizzyune sau mare intrebare

  1. Pai dupa calculele mele eu cred ca bula in mar nu marul in bula eu asa cred,parerea mea

Lasă un răspuns

