Un caiet istet

In fiecare an, la fiecare aniversare, onomastica, Ziua Copilului, Mos Craciun sau Iepuras, Ana ne roaga sa-i cumparam un catel. Iubitori de animale suntem toti trei, nu-i vorba; rolul unui catel pe langa copilasi il cunoastem prea bine, dar…

Tot nu sunt convinsa ca ne mai trebuie o problema in plus. Eu am un an greu, cu un job nou; ea va avea un an scolar mai mult decat dificil si nu cred ca este chiar acum momentul. Cred ca-n sufletelul ei si Ana stie asta.

Si uite-asa, din una’n alta, am dat peste caietul cu aplicație AR Skag si mi-am spus: iata animalutul de companie pe care Ana si-l doreste. Mi s-a parut foarte interesanta ideea. L-am cerut si l-am primit; am descarcat aplictia Skag AR gratuit din Google Play – cu ajutorul telefonului istet – si ne-am amuzat toti trei, doi adulti si un copil. Nu mi-am permis sa-i spun copilului ca i-am luat in loc de catel, un fioros urangutan, ca nu stiu cum ar fi reactionat. Ana, insa a fost foarte fericita pentru ca datorita maimutoiului (pe care l-a botezat Ben) a fost in mijlocul atentiei la scoala. Din cate mi-am dat eu seama, cu Ben poti „agata” baieti draguti (asta nu mi-a spus-o Ana, dar m-am prins).

Iata cum, un caiet (dar nu orice caiet) m-a salvat de un cadou de Ziua Copilului, m-a salvat de intrebarea „Si nu-mi luati un catel?”, iar pe Ana a facut-o „vedeta” in cercul ei de prieteni.

Un caiet istet!!!

caiet

 

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

