Prima data

Bizcaf.ro si Blogalinitiative.ro m-au intrebat “cum a fost prima data”…Pfuuu! Eu sunt o fire sentimentala si mai ca-mi vine sa vars o lacrima amintindu-mi “prima data”.

Recunosc ca ma leg usor si aproape definitiv de fiinte si obiecte, iar asta nu e intotdeauna cel mai istet lucru, dar asta sunt!

Prima data, deci. A fost neplacut, putin dureros, chiar.

Imi amintesc ca si cum s-ar fi intamplat ieri. Dupa ce am primit cadou un telefon (mai smart decat mine, desigur), cel vechi si drag a fost asezat cu grija in sertarul biroului. Toti au sarit cu gura pe mine “Vinde-l!”, “Lasa si pe altul sa se bucure de un telefon bun si ieftin, vinde-l!”.

DSCF1458

Ei bine, nu-mi venea sa renunt la el; ne legau niste povesti, niste amintiri, niste intamplari…

Sa nu mai lungesc vorba, prietenii mi-au sugerat un site cu anunturi gratuite si mi-am zis “hai sa o fac si pe asta! ”.

Va imaginati ca mi-am pus mintea la contributie si i-am facut un anunt dragut. A fost ceva de genul “Vand cel mai drag telefon…rosu si ascultator. E tinerel si sanatos, nu te lasa la greu si iti poti pune toata baza in el…”. I-am facut si poze (pe care le mai am inca). L-am vandut in Bucuresti, in cateva zile (eu l-am postat cu gandul ascuns ca nu-l va vedea nimeni acolo). Cu doar cateva click-uri…Nu-mi venea sa cred.

Cam asa a fost pentru mine “prima data” cand am apelat la un site cu anunturi gratuite, iar de atunci am mai vandut si cumparat prin intermediul lui: patinele si bicicleta copilului, un alt telefon si tot asa. De toate m-am despartit cu greu, insa.

Usor de manuit site-ul, dar greu de renuntat la lucruri.

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

