Daca ar trebui sa fug…

20 iunie – Ziua Mondiala a Refugiatului.

slider-1

Daca ar trbui sa fug, ce as lua cu mine?  Copilul – doar la el imi sta gandul!

„Imaginează-ţi că tu şi familia ta aţi avea doar 1 minut pentru a vă refugia…Tu ce ai lua cu tine?” Greu exercitiu! Grea intrebare! Imposibil raspunsul meu, acum!

original_bab2d04ee5468c839da1dcd117dd5081

Agentia Naţiunilor Unite pentru Refugiati (UNHCR) a lansat  o noua campanie sociala; o campanie ce are scopul de a aduce in atentia noastra, impactul pe care razboiul il are asupra familiei.

Campania „O familie” spune povestile refugiatilor din Europa Centrala si din lume.

Siria, Mali, Sudanul de Sud si Republica Democratică Congo …pot fi oricand copiii sau parintii oricui, familii cu destine frante si fara sperante.

Intra pe  www.unhcr.ro/1familie si citeste!

Proiectul apel are tema „Cel mai important lucru” si a fost inspirat de fotografiile lui Brian Sokol, fotografii in care simti durerea celui fortat sa-si lase viata in urma si sa plece spre o „viata” noua, spre nicaieri; fotografii cu ce au putut lua refugiatii cu ei.

Imagineaza-ti ce ai lua cu tine daca ai fi refugiat, daca ai fi fortat sa fugi din calea prapadului! Fa o fotografie si incarc-o pe pagina web a campaniei „O familie”, pune-o pe Facebook si oriunde poate sa o vada o lume, ofera-te voluntar la integrarea refugiatului, pune un banner, da un share.

Cam acesta este – in mare – apelul Biroului UNHCR Romania

Dacă ar trebuie să fug…

Ce a mai facut UNHCR? A adus in Romania un proiect de foto, film si muzica „Refugiu si Subzistenta”. Putem vedea aceste „povesti” in perioada 20-21 iunie (noaptea) pe fatada cladirii Hanul Manuc din Bucuresti, Centrul Vechi – Piata Sf. Anton

 

2 comentarii

Din categoria Fără categorie

2 răspunsuri la „Daca ar trebui sa fug…

  1. Uite că fac primul popas la tine. Ei,bine nu ştiu dacă am avut vreun gând despre refugiaţi până acum, deşi dacă stau bine şi cuget, de câte ori văd inundaţii, zăpezi enorme, sau furtuni nu pot să nu mă cutremur,la ideea că, munceşti atât şi nu rămâi cu mai nimic. În vorbe totul sună chiar mai uşor. Să fim cinstiţi, nici nu ştiu dacă aş putea să mă gândesc ce iau. Eu n-am copii,deci gândul meu ar fi doar la soţul meu. Să fim alături,orice ar fi.Chiar m-am logat cu o poveste despre o astfel de întâmplare,cu ploi nesfârşite.Succes…în tot ce faci.

Lasă un răspuns

