Sa te gandesti la tine

Se tot vorbeste despre lipsa de timp, despre cum s-a scurtat timpul de nu nu-ti mai ajunge de nimic etc.

Nici mie nu-mi ajunge timpul, dar nu pentru ca el nu exista, ci pentru ca nu stiu eu ce sa fac cu el. Eu nu vreau o zi mai lunga cu cateva ore, eu vrea ceva sau pe cineva care sa-mi organizeze ce am. Stiinta asta imi lipseste…

La un moment dat ma plangeam ca nu am timp sa citesc, iar salvarea a venit de la un cadou. Am primit un Kindle, l-am umplut cu carti, l-am bagat in geanta si de atunci citesc zilnic in metrou, spre locul de munca si inapoi. Uite ca „ceva” mi-a dat timpul care imi lipsea.

arctic-tet

Cam asa ar trebui sa se intample si cu restul: un aragaz, o masina de spalat, un frigider – electrocasnice „cu cap”, care sa-mi usureze existenta, sa-mi faca rost de timp si economie pe card.

Doamnele stiu ce spun si la ce ma refer. Un frigider care sa nu ne mai ocupe juma’ de zi cu dezghetatul, masina de spalat care sa nu-mi mai puna atatea conditii (de timp si kg) etc.

Arctic s-a gandit la doamne (si la unii domni) si a scos pe piata gama TET – produse „cu cap”, care stiu sa-si faca singure treaba, in timp scurt si cu economie de energie. Ne economisesc timpul si banii.

Cine le apreciaza? O mama ce vrea sa stea mai mult cu copilul ei, o femeie care sta mai tot timpul la munca, o bunica (le-ar putea primi cadou de la copii) lipsita de puterea tineretii sau un barbat nevoit sa se gospodareasca singur.

Nu ma gandesc sa ma apuc aici sa va dau prea multe amanunte despre ce inseamna EcoFrost Free, EcoBuzz, EcoFreeze, EcoDose, EcoWash etc. Cel mai simplu si sigur ar fi sa descoperiti voi singuri aici, eu doar vreau sa spun ca merita oricat acel cava care te ajuta sa stai mai mult cu copilul tau, cu iubitul tau, cu sotul tau, cu parintele tau sau, atunci cand astea lipsesc (si nu doar atunci), cu tine insuti.

Daca Arctic s-a gandit la tine, tu de ce nu o faci?

Cu acest articol m-am alaturat campaniei “Consultant in Electronomie”. Poti castiga saptamanal, in luna iunie, electrocasnice din gama TET. Vino si tu pe www.consultantinelectronomie.ro.

5 comentarii

Din categoria Fără categorie

5 răspunsuri la „Sa te gandesti la tine

  1. Cand am citit titlul, m-am gandit la . Felicitari pentru fraza „Daca Arctic s-a gandit la tine, tu de ce nu o faci?” – you really nailed it, am s-o pastrez in minte.
    Multumesc, Magda, pentru votul de la campania despre viitorul educatiei in Romania. Sper ca o sa-ti placa si articolele pe care le-am scris in aceasta campanie.

  2. felicitari, Magda, pentru punctele castigate! Mult spor la scris!

Lasă un răspuns

