Cum am aflat ce cred „altii” despre mine

N-o sa va vina sa credeti ce am auzit zilele trecute, cand faceam curat in dressing. Initial, am crezut ca mi se pare, ca lipsa oxigenului din incaperea aglomerata face creierul sa-mi joace feste. Ei bine, nu! Totul era real. Se auzea din zona gentilor; parea o conversatie. M-am apropiat, aparent neatenta si am tras cu urechea. Se pare ca cele doua vorbeau de ceva vreme.

–          Nu inteleg de ce te tot plangi? Esti o geanta de piele, bej cu verde imperial, o geanta

mare, o geanta pe care ea o poarta aproape zilnic si peste tot.

–          Nu-i vorba ca ma plang, dar uita-te la tine! Eleganta, mica si colorata. De piele esti si tu.

Ce n-as da si eu sa merg unde mergi tu, sa fiu asortata unor tinute sclipitoare! Sa merg si eu, ca si tine, la petreceri si baluri.

–          Hei, nu vorbi asa! Stapana ta este prietena ta; mergeti peste tot impreuna. Ma uit la tine si

pot sa spun o gramada de lucruri despre ea. E o tipa ok. Are tot ce-i trebuie in geanta si nu cred ca poate fi luata prin surprindere de ceva. Cu ajutorul tau, are totul mereu la indemana.

Plic_Summer_Heat_02_galben__albastru_verde_3

–          Stii ca vorbim de una si aceeasi persoana, nu? Fata care ma poarta pe mine, te poarta si pe

tine. Doar ca atunci cand pleci tu cu ea, ea este eleganta si stralucitoare. Iar tu, tu ii dai un plus de „ceva”. Eu doar o ajut sa-si care toate cele necesare (sau nu). Eu parca nici nu exist atunci.

Geanta_piele_naturala_Ziga_verde_imperial__bej_1

–          Stii ca ce spui acum este o aberatie, nu? Fiecare dintre noi are un rost. Ea nu ar putea face

nimic fara una dintre noi. Imagineaza-ti-o o zi fara tine. Unde ar pune telefonul, cheile, portofelul, batistele, Kindle-ul, stick-ul, cardul de acces, cele doua perechi de ochelari etc? O petrecere fara mine? Unde ar pune telefonul, rujul, pudra si restul? Serios, iti faci griji de pomana. Ne iubeste la fel.

–          Mda, dar…

N-am mai stat sa aflu finalul discutiei. M-am indepartat cu gandul la cele auzite si la parerea lor despre mine. Deci, sunt o tipa „ok” :))

Articolul participa la concursul organizat de Reeija, magazin online ce oferă genți piele

5 comentarii

Din categoria Fără categorie

5 răspunsuri la „Cum am aflat ce cred „altii” despre mine

  1. Iti urez mult succes la concurs, premiile sunt foarte atragatoare. Si sa nu uit, sa nu bagi inseama ce cred alte persoane despre tine deoarece trebuie sa fi puternica intr-o lume plina de invidiosi.

  2. Scuze de Spam, am si eu nevoie de ajutorul tau te rog. Mai multe detalii le gasesti in acest articol al meu: http://literestacojii.wordpress.com/2013/07/11/cine-ma-ajuta
    Iti multumesc anticipat si sper ca ma vei ajuta! Te pup!

Lasă un răspuns

