Eu ma inclin

Sunt jurnalist si meseria imi cere sa stau cu un ochi pe agentiile de stiri si cu altul la tv. Ma uita la balamucul de anul asta de la Bac; ma uit si ma intreb ce vremuri va prinde si copilul meu; ma uit si nu vad decat scandal, parinti revoltati si politicieni care au facut si din subiectul „Bolintineanu” un bun prilej de platit polite; ma uit si vad cum parintii care au dat bani ca odraslele lor sa treaca „examenul maturitatii” nu mai prididesc sa reclame.

Nu au pic de rusine!!! Unde erau acesti parinti atunci cand copiii le erau prin baruri si cafenele? Frumos si-au mai pregatit copiii pentru maturitate!

copil_d490cc_7d1733bd68

Ma uit si nu vad ceva ce ar fi trebuit sa fie pe toate canalele tv. Nu vad cazul tanarului de la Cluj, care a trecut Bac-ul cu 7, desi duce in spate un mare neajuns: sindromul Down. Ce regim special a avut el, fata de toti ceilalti? Doar o ora in plus, pentru scrierea lucrarii. El nu a mai dat spaga, doar a invatat.

In fata lui si a mamei lui, ar trebui sa ne scoatem palaria si sa ne inclinam.

” Nu a fost greu, că am învățat. Au venit toți copiii și m-au felicitat. Istoria a fost cea mai grea materie pentru mine. Ce mi-a plăcut cel mai mult a fost geografia. Acuma este vacanță, vreau să călătoresc“  – cuvintele unui copil minunat

5 comentarii

Din categoria Fără categorie

5 răspunsuri la „Eu ma inclin

  1. Într-adevăr, acest copil e un exemplu pentru mine, pentru noi! Jos pălăria!
    Da, astfel de cazuri ar trebui mediatizate și poate ne-ar mai îndulci, dacă nu schimba, sistemul de ”valori”…
    Dar putem aduce și insufla schimbarea în bine, comunicând între noi, prin intermediul blog-urilor, activităților noastre, a cotidianului ALTFEL creat de noi. Ține și de atitudinea noastră, a mea, a ta, a celorlalți!
    Cred cu stoicism în PUTEREA EXEMPLULUI! Hai, inimă de la inimă, cuget de la cuget, blog de la blog, să răvășim lumea cu încredere, răbdare și zâmbete!Unde-s mulți puterea crește!
    Toate bune de la poalele Ceahlăului!
    O duminică de poveste!

  2. Ce duminică frumoasă mi-aţi făcut! Nu sunt mamă, dar sunt un fost copil. Copilul unei mame care m-a păzit să nu ader la ideile nocive ale generaţiei mele, chiar dacă pericolele erau infinit mai mici, iar eu un copil conştiincios. Ea ştia că acela e rolul ei. Acum trecând de la asta, îmi scot şi eu pălăria faţă de acest tânăr dar şi faţă de voi, cei care îmi veţi aduce ca articole de citit unele pline şi de speranţă. Speranţă că prin tinerii excepţionali, despre care nu vrea să ne vorbească nimeni, mai avem o şansă. O zi bună, Magda! A mea începe bine! Şi prin tine! Mulţumesc!

Lasă un răspuns

