Eu vreau sa-ti aflu parerea! BUZZ

–         Bai, am mancat aseara o chestie foarte misto! Va recomand si voua! Feta, peste

care am pus ulei de masline si apoi oregano. Si cateva masline calamata. E o nebunie! Am luat ieri de la magayinul X. Maine ma duc sa iau un bax de ulei din asta, pentru ca oferta e doar pentru saptamana asta.

–         Andrei, daca te duci, vreau si eu doua sticle de ulei si mai vreau, tot de acolo,

iaurt, smantana si pachetele cu branza. Sunt delicioase! Eu nu am magayinul asta in zona mea si ratez multe produse misto de la ei. Poti sa-mi iei, te rog, si branza Halloumi. Iti dau banii acum.

Madalina si Andrei erau „bagati” cu totul in catalogul online al magazinului respectiv, recomandandu-si produsele pe care le incercasera deja.

Eu am ciulit urechile abia cand am auzit numele magazinului. De ce? Pentru ca zilele trecute si eu am „rasfoit” catalogul online despre care vorbeau ei, dar nu m-a atras nimic in mod special.

Dupa program, am dat fuga la magazin, dar oferta era in limita stocului disponibil, iar stocul se epuizase L

Cam asa se intampla si cu panourile publicitare, pliantele de pe clanta usii sau spoturile publicitare de la televizor – nu le bag in seama, nu am incredere in pozele colorate, in vedetele care lauda produse pe care nici macar ele nu le folosesc. Ma bazez doar pe familie, prieteni, amici, oameni care nu am niciun interes sa-mi bage pe gat ceva aiurea.

Pentru asta am intrat si in comunitatea BUZZStore. Ce spun ei?

logo-v2

Testeaza si spune si altora!

Fii lider de opinie in grupul tau.

Parerea ta conteaza pentru dezvoltatorii de produse si servicii.

Primesti GRATUIT, acasa, spre testare, cele mai noi produse si servicii.

Pai, nu e o idee misto? Nu pierzi nimic, e GRATUIT!!! Testez si va spun si voua. Testati voi si imi spuneti si mie. Eu aleg parerea voastra. Voi?

Aminititi-va de cate ori nu ati citit rubrica „recomandari de la utilizatori” atunci cand ati cautat un produs, de cate ori nu ati cerut parerea celor apropiati? Eu am facut-o de fiecare data.

BUZZStore functioneaza foarte simplu: te inscrii pe www.buzzstore.ro, primesti un link de recomandare unic, pe baza caruia acumulezi puncte (al meu este aici) si aventura incepe! Succes!

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

