Sa ne jucam cu masinutele

Am ales masinile (desigur, fiecare credea despre a sa ca este cea mai performanta), am ales culoarea (fiecare si-o dorea pe cea mai colorata, doar suntem fete, nu?), am ales traseul (cel mai dificil, normal), am ambalat motoarele si START!

Fum din esapamente si roti, urme pe asfalt, frunti incruntate, dinti inclestati, nici-o emotie pe fata.

Ei bine, stau acum si ma intreb, cine si-ar fi imaginat, acum 14 ani, ca va veni o vreme cand ma voi juca “cu masinutele” pe net cu fata mea? Pe bune, acum! Eu ma gandeam cum voi impleti codite, cum voi pune fundite, cum voi calca rochite cu volane din dantela si cum vom croseta impreuna iepurasi din mohair.

Ce s-a ales de toate astea? Picioare in ghips, cursuri de arte martiale, biciclete BMX, tabere de supravietuire, curse de masini si jocuri de strategie pe calculator.

Jocuri-cu-masini2-300x184

Sa nu cumva sa intelegeti gresit! Si a doua oara mi-ar placea sa iasa tot asa: un baietoi de fata, cea mai buna prietena a mea, un viitor om mare pe care sa te poti baza, un copil care stie inca de la 12 ani ce vrea sa se faca cand va fi mare: medic chirurg.

Nu stiu cum am ajuns sa facem impreuna curse pe net, probabil din dorinta de a tine sub control (fara sa-si dea seama) o eventuala dependenta. Stiu doar ca a fost o metoda foarte buna!

Ce s-ar fi intamplat daca i-as fi interzis calculatorul? Ce s-ar fi intamplat daca amenintam, puneam termene, tipam sau plecam la munca cu cablul in geanta? Mi-as fi asigurat un mic dusman, as fi impins copilul la minciuna, ne-am fi racit una de cealalta.

Metoda mea a fost buna. Ana sta la calculator atat cat trebuie, nu se ascunde de mine si iata, ne jucam impreuna. Si da, calculatorul nu e nociv pentru copii.

V-am spus ca eu sunt cea mai buna prietena a ei?

2 comentarii

Din categoria Fără categorie

2 răspunsuri la „Sa ne jucam cu masinutele

  1. Calculatorul este foarte bun si eficient in cresterea si educatia copiilor. Multi parinti se lovesc de problema asta si (din pacate) in multe cazuri problema e dusa la extreme. Ori interzic radical pcul, ori dau intr-o nepasare privind statul la pc (multumiti cu ideea ca nu fac ..alte prostii). Compromisul trebuie sa fie pe la mijloc. Totul trebuie rezolvat prin comunicare, si ca sa-ti poti face copilul sa vorbeasca, trebuie sa stii in primul rand sa-l asculti, adica sa fii si tu copil 🙂

    • asa este si trebuie sa-ti spun un secret: mie imi place sa fiu copil :)) mai cred inca inca in Mos Craciun si iata, ma joc si cu masinutele :))))

Lasă un răspuns

