Despre „ceva” ce-mi doresc

Vine un moment in viata fiecaruia dintre noi (sau mai multe momente) cand simtim nevoia de „ceva”. Asta mi se intampla mie acum. Cred ca am mai spus asta pe aici, si imi amintesc ca nici atunci nu stiam sa definesc ceva-ul asta. O vacanta altfel, poate o bijuterie spectaculoasa sau un parfum special si nou, chiar nu stiu. Sigur nu sunt singura cu astfel de „trairi”. Nu sunt multe lucruri care s-ar putea inscrie in acest „ceva”. Cele enumerate mai sus sigur ar face bine starii mele de acum. Nu, nu e depresie, ca am cercetat, am studiat. E o stare asa…mda, tot nu stiu sa o definesc.

Si ma mai gandesc la ceva: atunci cand imi doresc cu tarie ceva, mi se si intampla. Mi-am dorit sa-mi schimb job-ul si am reusit. Poate ca si cu acest „ceva” se va intampla la fel. Trebuie poate sa-mi definesc „ceva-ul” si sa mi-l doresc mult.

Spuneam de o vacanta altfel…sa inot cu delfinii, sa ma scufund printre corali si pesti colorati, sa vad lacurile din Pakistan, sa vad albastru.

Ma mai gandeam la un parfum, un parfum special pe care am pus ochii din iarna. E scandalos, controversat si incitant, o editie limitata.

Despre ce mai vorbeam? Bijuterii argint. Nu mi-am mai luat una din decembrie si poate ar fi momentul.

Aici ar fi o problema, totusi. Sunt multe care-mi plac foarte mult. Nu stiu ce sa aleg.

Pe primul loc: cercei – pentru  ca am foarte putini. Uite unii care mi-ar aduce marea mai aproape, cu o scoica speciala

cercei-argint-sidef-abalone-verde-1670-M_PM

sau poate unii cu coral

cercei-argint-testoasa-piata-rosie-M_PM

imi plac mult si acestia, un pic mai pretentiosi, zic eu, gandindu-ma la stilul meu

cercei-argint-cristale-md-04

Imi plac bijuteriile cu mesaj, bijuteriile care spun ceva sau care au o poveste.

Un pandantiv pe care mi l-as lua chiar acum este acesta

Pandantiv-rotund-argint-gravat-Kind-free-true-Md

are toata „esenta” vietii in el, nu-i asa?

Acesta sigur i-ar placea colegei mele, mare iubitoare de pisicute si colectionara de obiecte ce „intruchipeaza” micile feline

pandantiv-argint-pisicuta-blanda-md

(good idea for a gift)

Dar gandul imi fuge tot la inele, marea mea pasiune – niciodata nu sunt suficiente. Un inel de picior (din asta chiar nu am decat unul)

inel-de-picior-argint-md

(dar n-am sa ma pot bucura de el decat vara). Sa mai caut, zic!

Iata o idee foarte interesanta

inele-argint-md_PM

chiar daca nu e stilul meu, imi place mult combinatia, ideea.

Stilul meu e cam asa

inel-argint-gravat-md

Pentru bijuteriile etnice as fi in stare sa-mi dau toti banii, spre disperarea sotului meu ingaduitor.

Intr-o vreme, cand aveam mai mult timp liber, faceam bijuterii handmade. Imi placea sa combin pietre, materiale, sa vad ca-mi ies din mana diferite obiecte. Acum ma multumesc sa le cumpar. Ma tot uit la aceasta „bucurie” estivala

bratara-de-picior-pietre-semipretioase-md_PM

Voi ce ma sfatuiti sa fac? Ce „ceva” sa aleg? Credeti ca achizitionarea unei bijuterii (cam trei, adica) mi-ar satisface nevoia de acel „ceva” special, oarecum senzational?

Si ca sa va ajut putin, trebuie sa subliniez: pentru mine, o bijuterie nu e un accesoriu de care ma plictisesc la un moment dat. Nu le las niciodata uitate intr-un „colt pe etajera”; revin la ele de fiecare data, le combin, le reinventez si sufar ca iarna nu le pot purta pe unele dintre ele.

Sau poate o baie cu delfinii?

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

