Am descoperit un fotograf de nunta din Bucuresti…un fotograf cu povesti

Eu nu ma omor cu mersul la nunti, botezuri, cununii (nu mai zic de inmormantari, unde nu cred ca vrea sa mearga nimeni). Era cat pe ce sa nu ajung nici la nunta mea, dar asta e o alta poveste.

Nu zic ca nu ma bucur pentru „eroii” acestor evenimente, ca nu le doresc tot binele din lume, ca nu le stau alaturi, dar tare mi-ar placea sa nu ma care la petrecerile respective, pline de etichete si conventii.

3-2

Vorbesc acum despre asta, pentru ca tocmai ce am fost la o nunta; o nunta cu stil si pretentii, cu tema, cu invitati speciali si cu momente deosebite. Dupa toate cate am vazut acolo, cred ca s-ar putea inscrie in cursa pentru „nunta anului” si ar avea si sorti de izbanda.

Nimic nu a fost facut la voia intamplarii: florile, penele, culorile, tema, rochiile domnisoarelor de onoare, fotografiile, nasii, tortul si artificiile.

14

Pentru ca a venit vorba de fotografii, trebuie sa va spun ca am avut ceva dubii cand mireasa, prietena mea, mi-a spus ca a apelat la serviciile unui fotograf de nunta ce ofera servicii foto video nunta, pe internet. Ma gandeam ca vrea pe cineva recomandat de prieteni sau ceva de genul; pe cineva cunoscut.

„Bine, dar nu-l cunosti” i-am spus. Catinca mi-a raspuns „Nici nu e nevoie. Portofoliul lui spune tot ce vreau sa stiu”. „Poate e un sarlatan” zic, mai mult sa o infurii. Si da, s-a suparat! Mi-a bagat sub nas laptopul, a cautat ” fotograf de nunta”, a accesat Casa Anke, „foto video nunta” si mi-a spus rastit „Poftim, priveste!”

ANK_3961

Am recunoscut atunci, recunosc si acum ca a avut dreptate. Fiecare poza avea o poveste, un mesaj, un ceva. Se simtea pasiunea acestui fotograf de nunta cu ale sale foto video nunta. M-am bucurat descoperind in portofoliul lui si poze alb-negru, poze care mie imi plac foarte mult. „Pozele astea au suflet” mi-am zis.

M-a bucurat si ce nu am gasit; nu am gasit banalele fotografii facute la Arcul de Triumf, la Poarta Sarutului sau in parcul de langa biserica.

Mda, copiii astia au stiut sa se inconjoare de persoane speciale si sa-si organizeze o nunta frumoasa, iar eu am descoperit, din nou, oameni interesanti.

2 comentarii

Din categoria Fără categorie

2 răspunsuri la „Am descoperit un fotograf de nunta din Bucuresti…un fotograf cu povesti

  1. Sunt multi fotografi un bucuresti dar nu toti isi fac treaba asa cum trebuie, Lucian Joita este cel mai cunoscut din online dar si lucreaza foarte, dar foarte bine.

    • Da, e foarte important, sa pui suflet si sa-ti placa ce faci, chiar daca, pana la urma este o afacere. E valabil pentru orice meserie.
      Multumesc ca ai trecut pe aici 🙂

Lasă un răspuns

