Ce simplu pot face o bucurie…

Am fost intrebata: de ce imi doresc o imprimanta mobila smart LG Pocket Phot si eventual sa povestesc despre un moment in care ea mi-ar fi fost utila. Au fost si sunt nenumarate momentele in care mi-as fi dorit sa „astern” o fotografie pe hartie, dar acum am sa ma rezum doar la unul dintre ele.

Povestea este mai lunga, dar am sa incerc sa o scurtez, ca sa nu va plictisesc. Povestea este adevarata si trista.

Sa-i ajuti pe cei aflati la nevoie si fara sa astepti ceva in schimb, asta e mare lucru, nu? Sa te gandesti la cel de langa tine…Asta faceau parintii mei. Noi, copiii lor, ne luaseram zborul, eram cumva pe picioarele noastre, la casele noastre, iar ei au inceput sa ajute copilasi nevoiasi. Pe unii cu hainute, pe altii cu carti, caiete si pixuri pentru scoala. Copii cu parinti in strainatate sau in penitenciar; copii de orice culoare, dar care doreau sa mearga la scoala (o fetita chiar m-a intrebat, dupa ce ei nu au mai fost „si eu cum o sa mai merg la scoala?”). Au mai gasit un tanar cu handicap locomotor. L-au ajutat si pe el. Zilnic. El le-a fost recunoscator, iar cand ei s-au imbolnavit, a dorit cumva sa ia boala asupra lui, sa-i doneze tatei un rinichi. Induiosetor.

Dupa ce ei nu au mai fost, de cate ori ne intalnim, ma roaga sa-i dau o fotografie cu ai mei „mi-e dor de ei, nu vreau sa-i uit” spune de fiecare data.

large01

Ma vazuse de multe ori facandu-le poze cu telefonul, pentru ca mai tot timpul era la noi acasa.

Dar ce te faci cu memoria mea? Uit de fiecare data sa dau un print pozelor, iar acasa ajung doar de cateva ori pe an. Uit de fiecare data sa-i aduc o poza cu ai mei. Acum, cand ma vede imi spune „Ai uitat, Magda, nu- i asa?” Imi vine sa mor de ciuda! Am pozele in telefon, le port cu mine mereu, dar…

Nu mi-a cerut niciodata nimic! Nu mi-a cerut ceva extraordinar. Mi-a cerut o poza cu doi oameni care au avut grija de el.

Ar fi foarte simplu sa conectez imprimanta la telefon (cred ca e mai mica decat smart-ul meu) si sa printez fotografiile dorite.

E o poveste reala si trista.

Iata o imprejurare in care imprimanta de mai sus mi-ar fi utila. small03

Nu mai vorbim da caracteristicile ei:

  • WIRELESS PRINTING (BLUETOOTH/NFC)
  • EDITARE FOTO CU POCKET PHOTO APP
  • ZERO CERNEALA
  • QR CODE

E isteata, nu?

2 comentarii

Din categoria Fără categorie

2 răspunsuri la „Ce simplu pot face o bucurie…

  1. Nu prea mi-ar trebui o astfel de imprimanta deoarece costa foarte mult si in plus hartia e foarte scumpa. In mare parte e chiar interesant, nu am vazut asa ceva pana acum.

    • Nu contest nimic din ce spui, dar iata, sunt cateva situatii in care te poate scoate din necaz si rusine. Mie imi crapa obrazul cand ma intalnesc cu omu’ ala. Si doar ptr ca sunt uituca rau

Lasă un răspuns

