Dor…

mi-e dor de 2 Mai, de Vama Veche – asa cum le-am cunoscut eu…

mi-e dor sa-mi ingrop degetele in nisip si sa-i simt fiebintela, sa ma tai in scoici, apoi sa intru in mare, sa-mi fie frig intai…

mi-e dor sa beau o bere sau o vodka in Vama, pe seara, in fata cortului, in fata focului…

mi-e dor sa ma-ncalzesc cu o vodka asteptand soarele sa iasa din mare…

mi-e dor sa privesc pescarii la rasarit  printr-un melc spart…

mi-e dor de necunoscutii cunoscuti acolo…

mi-e dor de Janis Joplin, Jim Morrison, Simon & Garfunkel…

mi-e dor de fustele-nflorate, bocancii prafuiti, esarfele decolorate si iile-ngalbenite…

mi-e dor de covrigii din Gara Mangalia…

mi-e dor de supele la pachet si de consevele uitate prin buzunarele rucsacului…

mi-e dor de Chilian ascultat pentru prima data la 2 Mai…

mi-e dor de plaja pustie la rasarit si apus…

mi-e dor de porumbul fiert adus pe plaja in galeti indoielnice…

mi-e dor de florile salbatice impletite in par…

mi-e dor de cozile nesfarsite da la Posta din 2 Mai, cand asteptam cu buzunarele pline de fise, sa prind un telefon liber, sa-i sun pe ai mei, sa le spun ca sunt bine si ca mai stau…

mi-e dor de nea’ Vanea, care se imbata si ne spunea povesti marinaresti…

mi-e dor de placinta dobrogeana mancata dimineata cu lapte batut…

mi-e dor de soarele din 2 Mai si de vantul din Vama Veche…

mi-e dor de mirosul de alge, scoici, apa sarata, piele incinsa, nisip…

mi-e dor de suberek-ul inconfundabil si mereu pe terminate…

mi-e dor de tot ce nu mai e acum 2 Mai si Vama Veche…

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

