Go Europe!!!

Mi-au cazut niste bani din cer!!! Vorba vine, din cer, nu-s de la matusa Tamara, nici din vanzarea unor tablouri mai mult sau mai putin arse, sunt niste bani pe care nu-i luasem in calcul.

Sa-i pun la banca, sa achit ratele la masina, sa zugravesc, sa schimb mobila din dormitor, sa-i pun la ciorap?

Brainstorming!!!!

Clipboard01-LY916569TKsursa net

Sa plecam intr-o vacanta prin Europa (cat or ajunge banii). Zis si facut. Pune cerere de concediu, fa asigurarile medicale, verifica pasaportul copilului (nu se stie niciodata), ITP, CASCO, RCA etc. Printre toate aceste drumuri, fuga si pana la Orange, peste drum (toti trei suntem abonati „portocalii”) sa vad cum e cu roaming-ul si netul pe telefon. Stiam ca de la 1 iulie, UE si Parlamentul European au „pus pe picioare” un regulament privind roaming-ul în reţelele publice de comunicaţii mobile în interiorul Uniunii. Adica, toţi operatorii de telefonie din România care oferă servicii de roaming în reţelele publice de comunicaţii mobile în interiorul UE vor fi obligaţi să aplice noi tarife maxime clienţilor care se află în călătorie într-un alt stat membru şi utilizează telefonul în roaming.

Domisoara simpatica de la Orange m-a ascultat si mi-a recomandat optiunea Go Europe. In bani, asta inseamna

0,15 euro/minut pentru apelurile iniţiate

0,062 euro/SMS trimis

0,28 euro/MB pentru traficul de internet

Pentru doar 1 euro/zi.

Opţiunea se taxează doar în zilele în care iniţiezi un apel, trimiţi un mesaj sau te conectezi la net; dacă într-o anumită zi nu foloseşti telefonul decât pentru a primi apeluri sau mesaje scrise în roaming, nu vei fi taxat pentru opţiune în acea zi. Mi-a placut asta!

Atentie! Opţiunea este disponibilă doar abonaţilor Orange si este valabila în ţările din zona 1. Suficient pentru ce imi trebuie mie.

De ce am tinut sa am net pe telefon?

  1. pentru booking.com. Ne-am gandit sa plecam din Bucuresti

„unde-om vedea cu ochii”, sa ne facem rezervari de la o zi la alta si sa nu alergam, pentru asta, dupa locurile cu wi-fi. Daca tot nu aveam programata aceasta vacanta, am zis sa continuam asa si sa nu ne cramponam de tot felul de programari. Scot telefonul, intru pe net si fac rezervarea prin booking.com. Locuri libere sa fie.

  1. Sigur ca net-ul ne va ajuta foarte mult si cu hartile, pentru ca ce

vom face in aceasta vacanta va fi pentru noi „pionierat”. Vom umbla pe drumuri nestiute, vom cauta poate cele mai scurte drumuri si cele mai interesante locuri de vazut, bancomate si benzinarii; sper sa nu fie nevoie sa cautam spitale. Daca eram in Romania, lasam geamul si intrebam un trecator, dar asa…Avem ceva emotii!

  1. De net se va bucura sigur si copilul care va urca pe FB pozele

facute si sa nu uitam de check in J). Acu’ de ce sa dau „vina” doar pe copil. Si mie mi-ar placea sa-l intalnesc pe Gerard Butler, sa fac o poza cu el si sa o urc repede pe FB (cand a fost in tara, l-am ratat). Sunt si eu un suflet, na!

  1. Nu mai zic ca meseria mi-a intrat in sange si trebuie sa citesc

presa zilnic. Si tot pe net o gasesc.

Am lungit-o cam mult, asa ca las Orange-ul sa-si faca griji pentru mine si Let’g go!!!! ca vine toamna.

2 comentarii

Din categoria Fără categorie

2 răspunsuri la „Go Europe!!!

  1. Şi eu trebuie să fac un drum dintr-acesta, însă nu la portocalii, ci la verzi :))

Lasă un răspuns

