O cafea pentru tine

Beau cafea. Acu’ na, nu pot sa spun „beau cafea de cand ma stiu”, ca nu ar fi adevarat; ma stiu de la gradinita si oricat as fi fost de…zburdalnica, la gradi nu beam cafea. Mi-o amintesc insa pe strabunica la optzeci si ceva de ani cum muia biscuitii in cafeaua din micutele ei cescute de portelan pictat. Pfuu si ce buna era! Dar sa revenim!

Cu adevarat, cafeaua a aparut in viata mea mult mai tarziu, cred ca prin facultate, in sesiuni si nopti nedormite, la petreceri sau in diminetile din Vama Veche.

Chiar daca ne place sau nu trebuie sa recunoastem ca cele mai multe lucruri se intampla „la o cafea” sau dupa…

Deci pot spune ca ne cunoastem de ceva vreme. Cafea tare, cafea aromata, cu lapte sau fara, Robusta, Arabica sau Liberica chiar si ciocolata calda, uneori, dar foarte rar.

Caut pe rafturi, citesc pe ambalaje, cer pareri si citesc review-uri. Nu am incredere decat in papilele mele gustative, decat in simturile mele. Incerc pana la urma, dar nu ma las dusa cu una cu doua. Nu-i simplu sa gasesti o cafea echilibrata ca tarie, aroma si gust. Sau poate nu am gasit-o eu. Tocamai de-asta am raspuns provocarii de a testa o cafea nou nouta (lansata azi, in Romania). Am testat, continui sa o folosesc si acum m-am gandit sa va povestesc si voua.

Cum am ajuns aici? Mi-am dat seama ca aceasta licoare neagra, tare si amara incepuse sa ia locul a cel putin doua mese pe zi (cele mai importante mese!) si am realizat ca asta nu poate duce la nimic bun.

Mi-am zis: hai sa caut ceva care sa nu ma oblige sa renunt la cafea! Cum ar veni, sa gasesc o cafea sanatoasa. Hai sa fiu deschisa noutatilor, asa cum nu sunt de obicei. Poate asa s-a intamplat si prin secolul XV – XVI cand cafeaua musulmanilor a ajuns in Europa. Pai nu? Daca si europenii ar fi privit chioras ca si mine? Se cheama ca am invatat ceva de la inaintasii mei.

De ce sunt sceptica? Pentru ca am cam incercat totul in materie de cafea (am o cutiuta mica chiar in geanta, dar pe asta o folosesc in magazinele cu parfumuri ) si zic, deh, ce m-ar mai putea surprinde?

Despre pasiune ce sa mai zic? Imi place cafeaua ca doar de-aia o beau, de-aia am in casa tot felul de cafetiere si in cap tot felul de amintiri legate de ea.

Iata ce am descoperit:

Cafeaua SISEL, o cafea din Panama, crescuta la altitudini mari, pe soluri vulcanice, bogate in minerale.

Sa vedem ce contine:

• Ganoderma, „regina ciupercilor” , buna pentru detoxifierea organismului, pentru un sistem imunitar puternic, un antioxidant puternic si de ajutor in reglarea zaharului din sange,

• Gotu Kola, „buricul apei indian” , o planta erbacee din India, care ajuta sistemul nervos, creierul, glandele suprarenale, pielea si libidoul. Combate stresul, depresia, artrita reumatoida, epilepsia si altele,

• Bacopa, „micuta frunza” a Indiei, ingredient care ajuta la memorie, functii cognitive, cerebrale, faciliteaza atentia, concentrarea, protejeaza creierul impotriva oxidarii, ajuta si in cazul bolilor Alzheimer si Parkinson,

• Chaga, “regina ciupercilor”, dupa cum o numesc chinezii, bogata in vitamine, flavonoide, fenoli, niacin, acid pantotenic, riboflavina si enzime. Sustine glandele suprarenale, pielea si organele. Contine superoxid- dismutaza, care opreste oxidarea in organism. Contine adaptogenele cele mai puternice din lume, protejeaza organismul atat mental cat si fizic.

In fiecare ceasca de cafea SISEL, este inclusa o doza terapeutica de Chaga. Chaga este o sursa de minerale si este deosebit de bogata in cupru, calciu , potasiu, mangan , zinc si fier.

Aceasta ciuperca, pe care japonezii au numit-o “diamantul padurii”, merita un articol separat (v-am spus ca m-am documentat).

Cafeaua instant de la SISEL are o aroma completa deoarece nu este uscata la rece ( liofilizat) , nu isi pierde gustul fiind macinata printr-o metoda de micro-macinare speciala.

Ce mai face cafeaua asta? Regleaza greutatea, cu ajutorul evodiaminelor (extrase din Wu Zhu Yu, o planta folosita de secole ca un supliment in pierderea greutatii în China.) si a acidului clorogenic (existent in boabele de cafea).

Cele patru tipuri de Cafea Sisel:

Panama Boquete Gesha Instant Black Kaffé, Latte Panama Boquete Gesha Instant Kaffé, Panama Boquete Gesha Ground Black Kaffé si Mocha Panama Boquete Gesha Instant Kaffé

Sunt multe de spus despre aceasta cafea care pe mine m-a convins, dar cel mai bine ar fi sa va documentati voi, sa o incercati voi, asa cum am facut si eu, apoi tot voi sa hotarati daca e altceva.

Cu alte cuvinte, beau si ma hranesc, beau si nu-mi fac rau.

cafea1cafea2cafea3cafea4

Hai sa bem o cafea impreuna si mai povestim dupa!

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

