Noutati de la albinute

Am o slabiciune pentru produsele romanesti si pentru produsele cat mai naturale. Imi place tot ce iese din stup, din munca albinutelor. Mi-am zis sa incerc noutatile de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj, pentru par si scalp.

Am un par cu probleme, adica un par ondulat si neascultator, tern, un par cu tendinte de ingrasare si, mai nou, vopsit datorita firelor albe care indispun pana si cele mai vesele si optimiste personae, zic eu. Si ce sa mai zic de caderea parului!!!!

Am primit spre testare balsamul si masca din gama Apidermaliv, am dat fuga la farmacie si mi-am luat si samponul din gama (ca sa fac treaba serioasa) si am trecut la…spalat si apoi la scris.

Apidermaliv Balsam Ultranutritiv pentru Par si Apidermaliv Masca Ultranutritiva pentru Par

Iata ce spune producatorul despre aceste produse:

Gama Apidermaliv este un rasfat apicosmetic ce hraneste in profunzime parul uscat sau devitalizat prin ingredientele sale active. Untul de shea, uleiul de masline si laptisorul de matca fac balsamul Apidermaliv un tratament profund hranitor. Uleiul de masline reda stralucirea si elasticitatea parului, prevenind despicarea varfurilor. Untul de shea (karite) hraneste atat scalpul cat si firul de par, protejandu-l impotriva agresiunilor ulterioare. Laptisorul de matca completeaza actiunea untului de shea si uleiului de masline, stimuland cresterea parului. Parul astfel hranit isi recapata stralucirea si supletea naturala, fiind usor de pieptanat.

Apidermaliv_Bals_51baf545cc6e8Apidermaliv_Masc_51bafc2aeb2f4

Ce am observant eu, dupa cateva utilizari:

Parfumul celor doua produse este foarte placut si delicat (parca un pic mai puternic la masca, dar tot placut);

Consistenta balsamului m-a surprins foarte placut – abia pot sa-l scot din tub;

Cele doua produse nu incarca parul, lasa firul suplu si usor de aranjat (eu nu-l pieptan – am constatat ca cele doua produse imi definesc foarte bine buclele, devenite elastice si lejere);

Parul este mai stralucitor, cu aspect mai sanatos;

Pentru ca imi defineste foarte bine buclele, parul meu capata un volum foarte natural (pana acum, nu mi-a placut niciodata sa am un par cu prea mult volum);

Parul nu se ingrasa, parca atat de repede;

Nu mai sunt nevoita sa folosesc gel-uri, spume sau alte produse de styl;

Preturile sunt foarte accesibile, iar produsele se pot achizitiona online sau sau din magazine.

Ce  mi-as mai putea dori?  Sa nu-mi mai cada atat de mult par, dar stiu ca asta se datoreaza muncii mele si stresului acumulat.

Este posibil sa ma ajute si la acest capitol, dar pentru asta trebuie sa mai las sa treaca ceva vreme.

Voi continua sa le folosesc, iar pe voi va sfatuiesc sa le incercati!

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un răspuns

