Regretul Prinţesei Daenerys

„Daenerys Targaryen, prinţesa în exil”!!! Aveam pe atunci cam 13 ani şi  nici prin cap nu-mi trecea că voi depăşi vreodată acest „statut”. Nici nu cred că-mi propusesem asta. Lucrurile erau cumva clare. Fratele meu, Viserys Targaryen, era singurul moştenitor al regelui asasinat Aerys II, şi uzurpat de Regele Robert. Tot el a fost cel care mi-a aranjat căsătoria cu Khal Drogo, conducătorul călăreţilor Dothraki – un fel de „alianţă” din interes. Dar iată că acest eveniment mi-a schimbat total viaţa.

Aş putea spune că, în ceea ce mă priveşte, destinul meu a purtat numele fratelui meu, Viserys. El mi l-a ales pe Drogo, iubitul meu soţ, şi tot el, cu setea lui de putere, mi l-a dus la pierzanie.

Am fost, pe rând, născută din Furtună, apoi o soră în exil, o soţie iubită, prinţesă a Pietrei Dragonului, mamă a dragonilor, văduvă şi moştenitoare a tronului Targaryen. Da, până la urmă am vrut să ajung pe Tronul de Fier, să am grijă de dragonii mei şi să-mi conduc supuşii loiali, căţi au mai rămas, prin deşertul roşu.

daenarys-1024

Apartenenţa la Casa Targaryen, cea mai importantă Casă din Westeros pentru aproape 300 de ani, sângele înalţilor lorzi ai Regatului Liber al Valyrei, care-mi curge prin vene, toate îmi dau putere şi voinţă să merg înainte.

Am însă un singur regret… De ce atunci când Drogo era pe patul de moarte am apelat la trădătoarea maegi? De ce nu m-am gândit la Iryn? Auzisem că se afla undeva pierdută într-o pădure…Dar asta nu ar fi trebuit să mă împiedice să o aduc la căpătâiul lui Drogo. Bănuiam că nu ar fi făcut o alinaţă cu Casa Targaryen, dar nici asta nu ar fi trebuit să mă împiedice să o caut…Strămoşii mei îi făcuseră rău, am auzit şi asta, dar acum lucrurile stăteau cu totul altfel. Secretele pe care le deţinea şi puterile pe care le avea poate l-ar fi salvat…

Aşa se întâmplă de fiecare dată cu un film bun, cu o carte inspirată…te imaginezi acolo, în mijlocul evenimentelor, în hainele unui personaj…

Blogalinitiative şi HBO au transformat asta într-o competiţie, o “urzeală” în care bloggerii trebuie să descurce iţele, să-şi declare aparteneţele la o casă sau alta, să imagineze un personaj sau să-şi aleagă unul din Game of Thrones/Urzeala Tronurilor. Primul episod va putea fi văzut la HBO, în România, în același timp cu premiera din State și va fi disponibil și pe http://www.hbogo.ro (fără abonament).

Un comentariu

Din categoria Fără categorie

Un răspuns la „Regretul Prinţesei Daenerys

  1. Pingback: IRYN | Irina Bartolomeu

Lasă un comentariu