Noul meu hard

Filme, carti in diferite formate, documente scanate, muzica, fotografii, toate sunt peste tot: in cele trei laptop-uri din casa, pe CD-uri si DVD-uri (scrise sau mai putin scrise), pe stick-uri si pe singurul hard extern existent.

Ca sunt o persoana dezordonata o stie toata lumea; bine, pana acum o stiau doat prietenii, dar iata ca spunand-o aici si acum, chiar o poate afla oricine.

Ce sa fac? Sunt si eu un suflet, un suflet…imperfect :))

Cand mi-am luat hard-ul de 1TB mi-am zis ca l-am apucat pe Dumnezeu de un picior si ca el, hard-ul imi va rezolva toate problemele de organizare. Am incepu sa car pe el tot ce era de carat, am ordonat si apoi m-am felicitat.

hard-disk-extern-western-digital-3tb-my-book-essential-3-0-153

Bucuria mea a durat un an, pana la Oscarurile din 2013 cand am realizat ca 1TB nu-mi este suficient (in conditiile in care toate filmele pastrate sunt HD). Sigur ca au ras toti de mine L. Acum ce sa zic, o fi posibil sa existe si ceva „dubluri” pe –acolo, dar cum spuneam „sunt si eu un suflet”.

Gluma, gluma, dar uite asa m-am hotarat sa-mi iau un hard de 3TB, nu de alta dar de comprimat, arhivat, sters, etc nu am timp si nici rabdare.

Asadar, am pus ochii pe un Western Digital 3TB, My Book Essential 3.0 – a fost un fel de „dragoste la prima vedere” – pe el mi-au cazut ochii, pe el m-am hotarat sa-l comand.

Despre el:

  • are USB 3.0 (compatibil cu 2.0), deci viteza mare de transfer – 5 Gbps (nu adorm cand trec un film de colo pana dincolo, adica un film HD de 2 ore il transfer in cateva minute),
  • are posibilitatea parolarii pentru protejarea continutului,
  • backup automat si permanent pentru siguranta datelor,
  • e Western Digital (marca cu care eu am mai avut de-a face si nu m-a dezamagit),
  • e negru, cantareste in jur de 1 Kg (nici nu-mi propun sa-l port in geanta) si nu e prea voluminous,
  • din cate am inteles, cutiuta neagra este din material reciclabil – prietenoasa cu natura.

Si uite-asa l-am si comandat.

M-am bucurat asa de tare, de parca mi-l dadeau de pomana, dar stiam ca aceasta achizitie ma va scapa (pentru o vreme cel putin) de multa bataie de cap.

De-acum va fi curat in laptop-uri (vor „rasufla” si ele usurate), in sertarele si rafturile bibliotecii sau ale biroului. Va fi „luna si bec”.

O parte din trecutul meu (pozele alb-negru de cand aveam 1 an, prima ecografie la burtica, pozele de la nunta noastra inedita, muzica pe care beam votca in Vama Veche, lucrarea de licenta, filmele si cartile mele de suflet) se va afla in siguranta alaturi de filmele inca nevazute, cartile inca necitite, proiectele inca neterminate.

Va anunt cand il umplu!

Scrie un comentariu

Din categoria Fără categorie

Lasă un comentariu